Обмін товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете протягом 14 днів з моменту покупки обміняти товари, придбані у нас у магазині, за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.

Умови обміну товару належної якості

Статья 9. Согласно Закона Украины «О защите прав потребителей»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.

Обмін товару належної якості проводиться:

якщо він не використовувався;

якщо збережено його товарний вигляд;

споживчі властивості, пломби, ярлики;

розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Пояснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам’ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.

Не використовувався: Вся електроніка постачається з програмним забезпеченням за замовчанням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідах використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі – ситуація буде аналогічною.

Аксесуари – обміну підлягають нерозпаковані аксесуари. Якщо є сліди відкриття аксесуара та спроби вторинної запаковки (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів), то товар обміняти неможливо.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

пропорційного зменшення ціни;

безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;

відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Доставка великогабаритних товарів та товарів вагою понад п’ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, яке задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, яке задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) .

Повний та актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.

Для оформлення обміну ви можете зателефонувати за номером 0 800 212-558 або залишити заявку на обмін.

Після цього зв’яжеться з вами наш менеджер з рекламаціям.